Cine dansează pe Holograf? Cei de la Millenium sau clienții?

Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?

Ce bine e să ai vise pe care le poți atinge! Cam așa sună cea mai mediatizată piesă a celor de la Holograf, evident, mediatizarea e pe banii celor de la Millenium, adică ai clienților lor. Prin noua lor reclamă, aia cu dansul în stradă, banca se încadrează în plutonul celor care încearcă să ne convingă că nu există bucurie mai mare decât să ai datorii la bănci. Adevărul e că într-o țară în care 8 din 10 români cu datorii au restanțe ce le amenință casele, mașinile, nici nu poate fi ceva mai extaziant decât telefonul zilnic de la recuperatorii de credite!

Poate că aceste clipuri – BRD, CEC, Millenium – sunt realizate profesionist și chiar poate există și ceva psihologic în ele, prin sugestia că scapi de niște recuperatori, cel puțin o perioadă, dar ele nu își găsesc locul în România actuală. Cel puțin asta e părerea mea și nu cred că sunt singurul. E pur și simplu o campanie scumpă,  neinspirată și, mai ales, cinică.

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

3 Responses to Cine dansează pe Holograf? Cei de la Millenium sau clienții?

  1. Gerhald says:

    Tinand cont ca e vorba de rate si credite, Holograf si zambetele lor nu fac decat sa ma inspaimante.

  2. matache says:

    hmm,…apar niste spoturi d-astea mult mai „scabroase” ( evident cu alte…produse )…m-as bucura ca onestitatea ta sa le descopere, macar, in zilele alea …active…si, a’propos, de muze iti dau un sfat…( verificat !)…evident, in privat…

  3. Pingback: Analizam reclame la cafea (XII) | Reclame TV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *