Cuplul target pentru vânzătorii de publicitate: el impotent, ea mereu pe ciclu! Și amândoi constipați…

Spre seară, idiotul cetățean european și tigaia Dry Cooker se duc în… mamei lor și fac loc în calupurile de publicitate altor reclame. Așa aflăm că există un public care vrea să-și pună trântorul la mișcare – în materie de fetișuri neîmplinite nimeni nu-i întrece pe autorii de clipuri publicitare – și ia Apilarnil. Dacă tot nu simte bâzâitul dorinței pe pistil, respectivul poate lua un Liderin, al cărui efect comunicat vizual este că se îndreaptă camera…

Reclama asta la Liderin îmi amintește de un banc vechi. Întrebare la radio Erevan: sunt un ascultător în vârstă de 70 de ani și nu știu ce aș putea să fac să îmi mai stea și mie măcar o dată penisul perpendicular… Răspuns: Stați în 4 labe!

Dar pastilele par să nu aibe efect sau poate au fost luate într-un moment prost pentru că încep reclamele cu femei care cum le vine ciclul vor să țopăie, să îmbrace din garderobe cele mai mulate și mai albe haine…

Clar, bietul om a luat liderin-apilarnilul tocmai când, în camera îndreptată, femeia se plânge dureri de burtă.

Urmărind firul logic sugerat de succesiunea reclamelor, cuplul nefericit ia o cutie de Tranzactiv și se închide pentru câteva zeci de minute în baie și așteaptă să le ciripească fundul!

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *