Prostamol, ”lecitina sculei”

Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?

Cea mai recentă reclamă la Prostamol bate multe recorduri la capitolul inepție: un tip, între două vârste, normal, că doar are nevoie de ”lecitina sculei”, stă la birou. Pe pervazul ferestrei e… un pisoar!!!! Mă enervează reclamele care, sub pretextul că publicul e prost sau lipsit de bun simț, așa cum gândesc probabil și cei de la Apetito, brânza ce nu o poți înghiți, trebuie să ne trateze pe toți ca atare…

De ce, bunăoară, semi-impotentul nu are biroul la toaletă? Nu era destul de sugestiv pentru publicul țintă, bărbații ce nu mai pot ”trage la țintă”? Sau trebuia neapărat ca individul să se urineze pe lângă tastaura calculatorului? O explicație ar fi că realizatorii clipului au venit de curând de la țară, unde aveau wc-ul la marginea lanului de grâu. Venind la oraș – na, prinseseră contractul cu Prostamol! – au auzit că aici toaleta e în casă, dar nu știau unde să o pună și au probat-o în diverse locuri. Le-a plăcut la geamul biroului! Sper ca următorul contract să-l negocieze în baie, unde sigur e mai curat.

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *